КУРС-ПРАКТИКУМ
З 26.11 ДО 06.12
beginner
pro
SELL
LIKE A PRO
ЗА 5 ТИЖНIВ
Від лідів до успішних угод
за допомогою автоматизації та стратегії!
pro
КОМУ підходить курс?
КОМУ
підходить курс?
- навчитеся створювати та розвивати команду продажів у своїй компанії
- зрозумієте, коли та як використовувати різні підходи та канали в продажах
- освоїте методи Social Selling для залучення клієнтів
- розвинете свій персональний бренд як Head of Sales
- навчитесь будувати сейлз та маркетинг стратегії
- опануєте нові інструменти та роботу з даними
- поглибите знання про роботу з лідами та клієнтами
- побудуєте roadmap особистого розвитку до Head of Sales
- отримаєте навички для створення та управління потужною командою продажів
ФАУНДЕРИ ТА СЕО
HEAD OF SALES
ДОСВІДЧЕНІ СЕЙЛЗИ
ОСЬ, що ви отримаєте на курсі:
5 ТИЖНІВ
формат «живого» навчання
10 ШАБЛОНІВ
під різні задачі
та процеси
6 МІСЯЦІВ
доступу
до лекцій
3 СПІКЕРА
запрошені протягом курсу
30 ДНІВ
LinkedIn challenge
8 ЛЕКЦІЙ
з прикладами та action plan
І ще: чат в Telegram лише для учасників та сертифікат про завершення курсу
А яка детальна ПРОГРАМА?
-
Модуль 1. Воронка продажів- Що таке воронка? (inbound vs. outbound) - Аналіз типів та етапів воронки - Як спілкуватися з клієнтом на кожному етапі воронки? - Огляд процесу лідогенерації
-
Модуль 3. ICP (Ideal Customer Profile)- Чому це так важливо? - Як сегментувати цільову аудиторію, ключові та додаткові елементи ICP? - ICP для продукту vs. ICP для аутсорсу - Коли застосовувати ICP? - Як створити ICP без клієнтської бази?
-
Модуль 5. Інструменти продажів B2B- Чому мануальний аутріч - це втрата часу? - Як підібрати інструменти для холодних продажів? - Як автоматизувати холодні продажі?
-
Модуль 7. Валідація клієнта- Чому валідація клієнта важлива? - Класифікація лідів за допомогою MQL та SQL - Фреймворки
-
Модуль 9. Ролі та кар'єра в продажах- Ролі в продажах - Склад команди продажів - Як я можу побудувати кар'єру в продажах? - Soft та hard навички
-
Модуль 1. Воронка продажів- Що таке воронка? (inbound vs. outbound) - Аналіз типів та етапів воронки - Як спілкуватися з клієнтом на кожному етапі воронки? - Огляд процесу лідогенерації
-
Модуль 3. ICP (Ideal Customer Profile)- Чому це так важливо? - Як сегментувати цільову аудиторію, ключові та додаткові елементи ICP? - ICP для продукту vs. ICP для аутсорсу - Коли застосовувати ICP? - Як створити ICP без клієнтської бази?
-
Модуль 5. Інструменти продажів B2B- Чому мануальний аутріч - це втрата часу? - Як підібрати інструменти для холодних продажів? - Як автоматизувати холодні продажі?
-
Модуль 7. Валідація клієнта- Чому валідація клієнта важлива? - Класифікація лідів за допомогою MQL та SQL - Фреймворки
-
Модуль 9. Ролі та кар'єра в продажах- Ролі в продажах - Склад команди продажів - Як я можу побудувати кар'єру в продажах? - Soft та hard навички
-
Модуль 1. Воронка продажів- Що таке воронка? (inbound vs. outbound) - Аналіз типів та етапів воронки - Як спілкуватися з клієнтом на кожному етапі воронки? - Огляд процесу лідогенерації
-
Модуль 3. ICP (Ideal Customer Profile)- Чому це так важливо? - Як сегментувати цільову аудиторію, ключові та додаткові елементи ICP? - ICP для продукту vs. ICP для аутсорсу - Коли застосовувати ICP? - Як створити ICP без клієнтської бази?
-
Модуль 5. Інструменти продажів B2B- Чому мануальний аутріч - це втрата часу? - Як підібрати інструменти для холодних продажів? - Як автоматизувати холодні продажі?
-
Модуль 7. Валідація клієнта- Чому валідація клієнта важлива? - Класифікація лідів за допомогою MQL та SQL - Фреймворки
-
Модуль 9. Ролі та кар'єра в продажах- Ролі в продажах - Склад команди продажів - Як я можу побудувати кар'єру в продажах? - Soft та hard навички
Познайомтесь із нею нижче
Чому ІРА ТА НАСТЯ?
після 7 потоків курсів
200 ВИПУСКНИКІВ
яким побудували аутбаунд
30 КОМПАНІЙ
17 років досвіду в маркетингу та продажах
Вела проєкти міжнародного рівня в Європі, США та ОАЕ
Head of Sales at MLex, LexisNexis (ex MacPaw, KPMG)
Будувала відділи продажів з нуля в Україні та Європі
Head of Sales at MacPaw
$500 000 - угоди через розсилки
Укладала угоди на $500 000
Вміє автоматизувати лідогенерацію та продажі
12 років досвіду в продуктових та аутсорс компаніях
Вибудувала відділи продажу для аутсорсу та лідогенерації в продукті з 0
Авторки каналу sales_talk
Автори курсу LinkedIn Guru та B2B Sales in IT
Укладала угоди
на $500 000
Які є ТАРИФИ?
Ми сформували 3 варіанти. Обирайте, який вам підходить!
Тривалість навчання для тарифів “Активний учасник” та “Менторство” — 6 місяців.
Отримайте доступ назавжди за $100 — ₴4 000
ДОСТУП НАЗАВЖДИ
МЕНТОРСТВО
- Повний вміст тарифу “Активний учасник”
- Закритий чат з Ірою та Настею для теревень про продажі
- Менторська підтримка від одного з лекторів
- 4 менторські сесії із персональним фідбеком
- Розбір запитів та питань протягом курсу в чаті
- 8 модулів в live форматі та в записі
- 6 місяців доступ до контенту
- Telegram чат учасників та лекторів
- 10 темплейтів під різні задачі для побудови процесів в компанії
- Action Plan після кожної лекцій для активного впровадження
- Участь в LinkedIn challenge для швидкого збільшення охоплень
- Іменний сертифікат про участь
АКТИВНИЙ УЧАСНИК
$450
₴18 000
$900
₴36 000
40 МІСЦЬ
SOLD OUT
ДОДАТКОВО
дивіться далі
ПЕРЕГЛЯНУЛИ МАЙЖЕ ВСЮ ІНФОРМАЦІЮ ПРО КУРС.
Якщо ви маєте питання або вам просто подобається наш сайт...
ВИ МОЛОДЕЦЬ!
Що пишуть УЧНІ ПРО КУРС?
Ми відповіли на ваші можливі ЗАПИТАННЯ!
-
Модуль 1. Воронка продажів- Що таке воронка? (inbound vs. outbound) - Аналіз типів та етапів воронки - Як спілкуватися з клієнтом на кожному етапі воронки? - Огляд процесу лідогенерації
-
Модуль 3. ICP (Ideal Customer Profile)- Чому це так важливо? - Як сегментувати цільову аудиторію, ключові та додаткові елементи ICP? - ICP для продукту vs. ICP для аутсорсу - Коли застосовувати ICP? - Як створити ICP без клієнтської бази?
-
Модуль 5. Інструменти продажів B2B- Чому мануальний аутріч - це втрата часу? - Як підібрати інструменти для холодних продажів? - Як автоматизувати холодні продажі?
-
Модуль 7. Валідація клієнта- Чому валідація клієнта важлива? - Класифікація лідів за допомогою MQL та SQL - Фреймворки
-
Модуль 9. Ролі та кар'єра в продажах- Ролі в продажах - Склад команди продажів - Як я можу побудувати кар'єру в продажах? - Soft та hard навички
ОНЛАЙН-КУРС
18 вересня - 18 жовтня