top of page

КУРС-ПРАКТИКУМ

З 29.05 ДО 06.06

graph-min.png
first screen photo Sell Like a Pro-min.png

beginner

pro

SELL
LIKE A PRO

week text box-min.png

ЗА 5 ТИЖНIВ

Від лідів до успішних угод

за допомогою автоматизації та стратегії!

Main button.png
mobile button-min.png

pro

ira second block.png

КОМУ підходить курс?

КОМУ

підходить курс?

- навчитеся створювати та розвивати команду продажів у своїй компанії



- зрозумієте, коли та як використовувати різні підходи та канали в продажах



- освоїте методи Social Selling для залучення клієнтів 

- розвинете свій персональний бренд як Head of Sales


- навчитесь будувати сейлз та маркетинг стратегії


- опануєте нові інструменти та роботу з даними

- поглибите знання про роботу з лідами та клієнтами

- побудуєте roadmap особистого розвитку до Head of Sales

- отримаєте навички для створення та управління потужною командою продажів

ФАУНДЕРИ ТА СЕО

HEAD OF SALES

ДОСВІДЧЕНІ СЕЙЛЗИ

ОСЬ, що ви отримаєте на курсі:

5 ТИЖНІВ

формат «живого» навчання

10 ШАБЛОНІВ

під різні задачі
та процеси

6 МІСЯЦІВ

доступу
до лекцій

3 СПІКЕРА

запрошені протягом курсу

30 ДНІВ

LinkedIn challenge

8 ЛЕКЦІЙ

з прикладами та action plan

anastasia-min.png

І ще: чат в Telegram лише для учасників та сертифікат про завершення курсу

А яка детальна ПРОГРАМА?

  • Модуль 1. Воронка продажів
    - Що таке воронка? (inbound vs. outbound) - Аналіз типів та етапів воронки - Як спілкуватися з клієнтом на кожному етапі воронки? - Огляд процесу лідогенерації
  • Модуль 3. ICP (Ideal Customer Profile)
    - Чому це так важливо? - Як сегментувати цільову аудиторію, ключові та додаткові елементи ICP? - ICP для продукту vs. ICP для аутсорсу - Коли застосовувати ICP? - Як створити ICP без клієнтської бази?
  • Модуль 5. Інструменти продажів B2B
    - Чому мануальний аутріч - це втрата часу? - Як підібрати інструменти для холодних продажів? - Як автоматизувати холодні продажі?
  • Модуль 7. Валідація клієнта
    - Чому валідація клієнта важлива? - Класифікація лідів за допомогою MQL та SQL - Фреймворки
  • Модуль 9. Ролі та кар'єра в продажах
    - Ролі в продажах - Склад команди продажів - Як я можу побудувати кар'єру в продажах? - Soft та hard навички
  • Модуль 1. Воронка продажів
    - Що таке воронка? (inbound vs. outbound) - Аналіз типів та етапів воронки - Як спілкуватися з клієнтом на кожному етапі воронки? - Огляд процесу лідогенерації
  • Модуль 3. ICP (Ideal Customer Profile)
    - Чому це так важливо? - Як сегментувати цільову аудиторію, ключові та додаткові елементи ICP? - ICP для продукту vs. ICP для аутсорсу - Коли застосовувати ICP? - Як створити ICP без клієнтської бази?
  • Модуль 5. Інструменти продажів B2B
    - Чому мануальний аутріч - це втрата часу? - Як підібрати інструменти для холодних продажів? - Як автоматизувати холодні продажі?
  • Модуль 7. Валідація клієнта
    - Чому валідація клієнта важлива? - Класифікація лідів за допомогою MQL та SQL - Фреймворки
  • Модуль 9. Ролі та кар'єра в продажах
    - Ролі в продажах - Склад команди продажів - Як я можу побудувати кар'єру в продажах? - Soft та hard навички
  • Модуль 1. Воронка продажів
    - Що таке воронка? (inbound vs. outbound) - Аналіз типів та етапів воронки - Як спілкуватися з клієнтом на кожному етапі воронки? - Огляд процесу лідогенерації
  • Модуль 3. ICP (Ideal Customer Profile)
    - Чому це так важливо? - Як сегментувати цільову аудиторію, ключові та додаткові елементи ICP? - ICP для продукту vs. ICP для аутсорсу - Коли застосовувати ICP? - Як створити ICP без клієнтської бази?
  • Модуль 5. Інструменти продажів B2B
    - Чому мануальний аутріч - це втрата часу? - Як підібрати інструменти для холодних продажів? - Як автоматизувати холодні продажі?
  • Модуль 7. Валідація клієнта
    - Чому валідація клієнта важлива? - Класифікація лідів за допомогою MQL та SQL - Фреймворки
  • Модуль 9. Ролі та кар'єра в продажах
    - Ролі в продажах - Склад команди продажів - Як я можу побудувати кар'єру в продажах? - Soft та hard навички

Познайомтесь із нею нижче

Чому ІРА ТА НАСТЯ?

після 7 потоків курсів

200 ВИПУСКНИКІВ

яким побудували аутбаунд

30 КОМПАНІЙ

17 років досвіду в маркетингу та продажах

Вела проєкти міжнародного рівня в Європі, США та ОАЕ

Head of Sales at MLex, LexisNexis (ex MacPaw, KPMG)

Будувала відділи продажів з нуля в Україні та Європі

Head of Sales at MacPaw

$500 000 - угоди через розсилки

Укладала угоди на $500 000

Вміє автоматизувати лідогенерацію та продажі

12 років досвіду в продуктових та аутсорс компаніях

Вибудувала відділи продажу для аутсорсу та лідогенерації в продукті з 0

Авторки каналу sales_talk

Автори курсу LinkedIn Guru та B2B Sales in IT

Укладала угоди
на $500 000

Які є ТАРИФИ?

Ми сформували 3 варіанти. Обирайте, який вам підходить!

third tariff picture-min.png

Тривалість навчання для тарифів “Активний учасник” та “Менторство” — 6 місяців.

Отримайте доступ назавжди за $100 — ₴4 000

ДОСТУП НАЗАВЖДИ

МЕНТОРСТВО

- Повний вміст тарифу “Активний учасник”

- Закритий чат з Ірою та Настею для теревень про продажі

- Менторська підтримка від одного з лекторів

- 4 менторські сесії із персональним фідбеком

- Розбір запитів та питань протягом курсу в чаті

- 8 модулів в live форматі та в записі

- 6 місяців доступ до контенту

- Telegram чат учасників та лекторів

- 10 темплейтів під різні задачі для побудови процесів в компанії

- Action Plan після кожної лекцій для активного впровадження

- Участь в LinkedIn challenge для швидкого збільшення охоплень

- Іменний сертифікат про участь

АКТИВНИЙ УЧАСНИК

$450

₴18 000

ПРИДБАТИ НЕ МОЖЛИВО

$900

₴36 000

SOLD OUT
НЕМОЖЛИВО ЗАБРОНЮВАТИ

40 МІСЦЬ

third tariff picture-min.png

SOLD OUT

ДОДАТКОВО

дивіться далі

ПЕРЕГЛЯНУЛИ МАЙЖЕ ВСЮ ІНФОРМАЦІЮ ПРО КУРС.

Якщо ви маєте питання або вам просто подобається наш сайт...

ВИ МОЛОДЕЦЬ!

Що пишуть  УЧНІ ПРО КУРС?

Testimonial 1-min.png
Testimonial 2-min.png
Testimonial 4-min.png
Testimonial 3-min.png
Testimonial 5-min.png

Ми відповіли на ваші можливі ЗАПИТАННЯ!

  • Модуль 1. Воронка продажів
    - Що таке воронка? (inbound vs. outbound) - Аналіз типів та етапів воронки - Як спілкуватися з клієнтом на кожному етапі воронки? - Огляд процесу лідогенерації
  • Модуль 3. ICP (Ideal Customer Profile)
    - Чому це так важливо? - Як сегментувати цільову аудиторію, ключові та додаткові елементи ICP? - ICP для продукту vs. ICP для аутсорсу - Коли застосовувати ICP? - Як створити ICP без клієнтської бази?
  • Модуль 5. Інструменти продажів B2B
    - Чому мануальний аутріч - це втрата часу? - Як підібрати інструменти для холодних продажів? - Як автоматизувати холодні продажі?
  • Модуль 7. Валідація клієнта
    - Чому валідація клієнта важлива? - Класифікація лідів за допомогою MQL та SQL - Фреймворки
  • Модуль 9. Ролі та кар'єра в продажах
    - Ролі в продажах - Склад команди продажів - Як я можу побудувати кар'єру в продажах? - Soft та hard навички

Потрібна консультація?

Не соромтесь!

Ми створили Telegram та пошту, щоб ви швидко отримували відповідь на ваші запитання.

 

Допомагаємо з Пн-Пт 14:00-20:00

first screen text box-min (1).png

ОНЛАЙН-КУРС

18 вересня - 18 жовтня

bottom of page