.png)
КУРС-ПРАКТИКУМ
З 26.11 ДО 06.12
.png)
Guru 2.0
Запустити продажі через LinkedIn та social selling стратегію для покращення сейлз процесів

.png)
.png)
КОМУ підходить курс?
КОМУ
підходить курс?
- зрозумієте, як опанувати продажі в LinkedIn
- дізнаєтесь про інструменти автоматизації
- розпочнете кар‘єру
в B2B продажах в ІТ
- зрозумієте, навіщо будувати особистий бренд і social selling in LinkedIn
- побудуєте та запустите продажі в LinkedIn з нуля
- отримаєте чітке розуміння, як продавати свій продукт
- надихнетесь на нові ідеї та отримаєте натхнення для нових продажів
- покращите знання sales процесів через LinkedIn
- отримаєте ком'юніті та купу ідей від крутих сейлзів
СМІЛИВІ НОВАЧКИ
ФАУНДЕРИ ТА СЕО
ДОСВІДЧЕНІ СЕЙЛЗИ
ОСЬ, що ви отримаєте на курсі:
6 МІСЯЦІВ
доступу
до лекцій
НАБІР
темплейтів для розсилок
6 ГОДИН
практичної інформації
2 ТИЖНІ
інтенсивного живого навчання
.png)
І ще: чат в Telegram лише для учасників та сертифікат про завершення курсу

А яка детальна ПРОГРАМА?
Познайомтесь із нею нижче
-
Модуль 1. Воронка продажів- Що таке воронка? (inbound vs. outbound) - Аналіз типів та етапів воронки - Як спілкуватися з клієнтом на кожному етапі воронки? - Огляд процесу лідогенерації
-
Модуль 3. ICP (Ideal Customer Profile)- Чому це так важливо? - Як сегментувати цільову аудиторію, ключові та додаткові елементи ICP? - ICP для продукту vs. ICP для аутсорсу - Коли застосовувати ICP? - Як створити ICP без клієнтської бази?
-
Модуль 5. Інструменти продажів B2B- Чому мануальний аутріч - це втрата часу? - Як підібрати інструменти для холодних продажів? - Як автоматизувати холодні продажі?
-
Модуль 7. Валідація клієнта- Чому валідація клієнта важлива? - Класифікація лідів за допомогою MQL та SQL - Фреймворки
-
Модуль 9. Ролі та кар'єра в продажах- Ролі в продажах - Склад команди продажів - Як я можу побудувати кар'єру в продажах? - Soft та hard навички
-
Модуль 1. Воронка продажів- Що таке воронка? (inbound vs. outbound) - Аналіз типів та етапів воронки - Як спілкуватися з клієнтом на кожному етапі воронки? - Огляд процесу лідогенерації
-
Модуль 3. ICP (Ideal Customer Profile)- Чому це так важливо? - Як сегментувати цільову аудиторію, ключові та додаткові елементи ICP? - ICP для продукту vs. ICP для аутсорсу - Коли застосовувати ICP? - Як створити ICP без клієнтської бази?
-
Модуль 5. Інструменти продажів B2B- Чому мануальний аутріч - це втрата часу? - Як підібрати інструменти для холодних продажів? - Як автоматизувати холодні продажі?
-
Модуль 7. Валідація клієнта- Чому валідація клієнта важлива? - Класифікація лідів за допомогою MQL та SQL - Фреймворки
-
Модуль 9. Ролі та кар'єра в продажах- Ролі в продажах - Склад команди продажів - Як я можу побудувати кар'єру в продажах? - Soft та hard навички
-
Модуль 1. Воронка продажів- Що таке воронка? (inbound vs. outbound) - Аналіз типів та етапів воронки - Як спілкуватися з клієнтом на кожному етапі воронки? - Огляд процесу лідогенерації
-
Модуль 3. ICP (Ideal Customer Profile)- Чому це так важливо? - Як сегментувати цільову аудиторію, ключові та додаткові елементи ICP? - ICP для продукту vs. ICP для аутсорсу - Коли застосовувати ICP? - Як створити ICP без клієнтської бази?
-
Модуль 5. Інструменти продажів B2B- Чому мануальний аутріч - це втрата часу? - Як підібрати інструменти для холодних продажів? - Як автоматизувати холодні продажі?
-
Модуль 7. Валідація клієнта- Чому валідація клієнта важлива? - Класифікація лідів за допомогою MQL та SQL - Фреймворки
-
Модуль 9. Ролі та кар'єра в продажах- Ролі в продажах - Склад команди продажів - Як я можу побудувати кар'єру в продажах? - Soft та hard навички
Чому ІРА ТА НАСТЯ?


курсу B2B sales in ІТ
150 ВИПУСКНИКІВ
яким побудували аутбаунд
20 КОМПАНІЙ
15 років досвіду в продуктових та аутсорс компаніях
Вела проєкти міжнародного рівня в ОАЕ, Австралії, США, Швейцарії
Head of Sales в MacPaw
Укладала угоди на $500 000
Growth Lead в MacPaw
$500 000 - угоди через розсилки
Знає, як подружити сейлз та маркетинг
Вміє автоматизувати лідогенерацію та продажі
12 років досвіду в продуктових та аутсорс компаніях
Вибудувала відділи продажу для аутсорсу та лідогенерації в продукті з 0
Авторки каналу sales_talk
Засновниці ком'юніті сейлзів B2B Sales in IT
Укладала угоди
на $500 000
- 4 модулі в live форматі та в записі
- 6 місяців доступ до контенту
- Telegram чат учасників, щоб обговорювати все разом
- Група зворотного зв'язку
- домашні завдання для відпрацювання
- практичні матеріали з прикладами для запуску перших розсилок
ФОРМАТ
КОМ'ЮНІТІ
ПРАКТИКА
Яка ВАРТІСТЬ?
$250, ₴10 000
дивіться далі
ПЕРЕГЛЯНУЛИ МАЙЖЕ ВСЮ ІНФОРМАЦІЮ ПРО КУРС.
Якщо ви маєте питання або вам просто подобається наш сайт...
ВИ МОЛОДЕЦЬ!
Що пишуть УЧНІ ПРО КУРС?








Більше відгуків тут
Ми відповіли на ваші можливі ЗАПИТАННЯ!
-
Модуль 1. Воронка продажів- Що таке воронка? (inbound vs. outbound) - Аналіз типів та етапів воронки - Як спілкуватися з клієнтом на кожному етапі воронки? - Огляд процесу лідогенерації
-
Модуль 3. ICP (Ideal Customer Profile)- Чому це так важливо? - Як сегментувати цільову аудиторію, ключові та додаткові елементи ICP? - ICP для продукту vs. ICP для аутсорсу - Коли застосовувати ICP? - Як створити ICP без клієнтської бази?
-
Модуль 5. Інструменти продажів B2B- Чому мануальний аутріч - це втрата часу? - Як підібрати інструменти для холодних продажів? - Як автоматизувати холодні продажі?
-
Модуль 7. Валідація клієнта- Чому валідація клієнта важлива? - Класифікація лідів за допомогою MQL та SQL - Фреймворки
-
Модуль 9. Ролі та кар'єра в продажах- Ролі в продажах - Склад команди продажів - Як я можу побудувати кар'єру в продажах? - Soft та hard навички